გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ქართული ხალხური საკრავები
|
სწავლების საფეხრი
|
საბაზო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
31
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა| აქტივობა
|
მოსწავლეებს შეექმნებათ წარმოდგენა სხვა და სხვა ქართულ ხაიხარ საკრავებზე აგრეთვე
გაეცნობა კუთხეების მიხედვით თუ რომელი ქართული საკრავი რომელ კუთხეშია გავრცელებული განუვითარდებათ კვლევის,შედარების
უნარჩვევები.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მუს.VII.4. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
მოიძიებს
თეორიულ მასალას, ქმნის რესურსს;
მუს.VII.7. მოსწავლე
იცნობს და შეუძლია ქართული და მსოფლიო მუსიკალური
ხელოვნების ცნობილი ნიმუშების დახასიათება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა გააზრებულათ იციან
სხვა და სხვა ქვეყნის საკრავები ისინი იცნობენ
ქართ. ხალხ. საკრავებს
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
იცნობს ქართ.ხალხ. საკრავებს როგორც სურათით ასევე მუსიკალურ საკრავებს
ამოიცნობს მოსმენის დროს.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
დაფა,წიგნი,მაგნიტაფონი ,კომპოზიტორებისა და საკრავების ილუსტრაციებს
|
გაკვეთილი ვლელობა
|
1.დავსვავ მაპროვოცირებელ კითხვებს
თუ რომელი საკრავი სად არის გავრცელებული 5წთ.
2.კითხვა-პასუხის რეჯიმი ,ისაუბრებენ
ქართული ხალხური საკრავების შესახებ 20წთ
ისაუბრებენ საქარართველოს კუთხეებზე ,ჩამოთვლიან საქართველოს კუთხეებს:მაგ.დასავლეთ
საქ.გურია,სმეგრელო, იმერეთი,რაჭა,სვანეთი და
ჩამოთვლიან აქ გავრცელებულ საკრავებს მაგ.ჩონგური,გუდასტვირი,ჭიბონი, ლარჭემ-სოინარი
.აღმოსავლეთ საქართველო:ქართლი, კახეთი ,მთიანი კუთზეები.თუშეთი, ფშავი,ხევსურეთი
,მთიულეთი და ჩამოთვლიან აქ გავრცელებულ საკრავებს,ფანდური,სალამური ,დოლიმ ,გარმონი
3.წინასწარ მომზადებუ ქართ.ხალხ.საკრავებს
ჩამოვკიდებ დაფაზე და მოხდება მათი ამოცნობა
5 წთ.
4.მოვასმენინებ ყველა ზემოთ ჩამოთვლილ ინსტრუმენტებს
ჯღერადობას და მოსწავლეები ამოიცნობენ საკრავებს ჟღერადობით 10წ.
5.გაკვეთილის შეჯამება 5წთ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий