გაკვეთილი გეგმა

გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის  მთავარი თემა
ქართული ხალხური საკრავები
სწავლების  საფეხრი
საბაზო
მოსწავლეთა პროფილი
31
გაკვეთილის მნიშვნელობა| აქტივობა
მოსწავლეებს  შეექმნებათ წარმოდგენა  სხვა და სხვა ქართულ ხაიხარ საკრავებზე აგრეთვე გაეცნობა კუთხეების მიხედვით თუ რომელი ქართული საკრავი რომელ კუთხეშია გავრცელებული                    განუვითარდებათ კვლევის,შედარების უნარჩვევები.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მუს.VII.4.  მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           მოიძიებს თეორიულ მასალას, ქმნის რესურსს;
მუს.VII.7.  მოსწავლე იცნობს და შეუძლია  ქართული და მსოფლიო მუსიკალური ხელოვნების ცნობილი ნიმუშების  დახასიათება.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა  გააზრებულათ იციან სხვა და სხვა  ქვეყნის საკრავები ისინი იცნობენ ქართ. ხალხ. საკრავებს
შეფასების საგანი და პროცედურები
იცნობს ქართ.ხალხ. საკრავებს როგორც სურათით ასევე მუსიკალურ საკრავებს ამოიცნობს მოსმენის დროს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური  რესურსები
დაფა,წიგნი,მაგნიტაფონი ,კომპოზიტორებისა და საკრავების ილუსტრაციებს
გაკვეთილი ვლელობა
1.დავსვავ  მაპროვოცირებელ კითხვებს თუ რომელი საკრავი სად არის გავრცელებული 5წთ.
2.კითხვა-პასუხის რეჯიმი   ,ისაუბრებენ ქართული ხალხური საკრავების შესახებ  20წთ
ისაუბრებენ საქარართველოს კუთხეებზე ,ჩამოთვლიან საქართველოს კუთხეებს:მაგ.დასავლეთ საქ.გურია,სმეგრელო, იმერეთი,რაჭა,სვანეთი და  ჩამოთვლიან აქ გავრცელებულ საკრავებს მაგ.ჩონგური,გუდასტვირი,ჭიბონი, ლარჭემ-სოინარი .აღმოსავლეთ საქართველო:ქართლი, კახეთი ,მთიანი კუთზეები.თუშეთი, ფშავი,ხევსურეთი ,მთიულეთი და ჩამოთვლიან აქ გავრცელებულ საკრავებს,ფანდური,სალამური ,დოლიმ ,გარმონ
3.წინასწარ მომზადებუ ქართ.ხალხ.საკრავებს ჩამოვკიდებ დაფაზე  და მოხდება მათი ამოცნობა 5 წთ.
4.მოვასმენინებ ყველა ზემოთ ჩამოთვლილ ინსტრუმენტებს ჯღერადობას და მოსწავლეები ამოიცნობენ საკრავებს ჟღერადობით 10წ.
5.გაკვეთილის შეჯამება 5წთ
  


Комментариев нет:

Отправить комментарий